Jeśli jesteś w Polsce i szukasz miejsca, w którym możesz spędzić wolny czas, postawić zakłady sportowe lub zagrać w kasynie online, koniecznie odwiedź bukmachera Mostbet. Przytulna atmosfera, różnorodność wydarzeń i gier, liczne bonusy i promocje, a także darmowe zakłady i darmowe spiny zachwycą zarówno początkujących, jak i doświadczonych graczy. Przyjemnym dodatkiem do strony głównej będzie wygodna aplikacja mobilna stworzona z myślą o graczach.

Wyświetlenia vs Widoczne wyświetlenia w GDN

Prowadzisz kampanię w GDN? Jeżeli tak, to mam dla Ciebie ważną wiadomość odnośnie analizy kampanii.

W GDN wyróżniamy wyświetlenia oraz widoczne wyświetlenia. Nie każde wyświetlenie reklamy (baneru reklamowego) jest widoczne. Jeżeli wyświetlenie baneru reklamowego nie było widoczne to w takim razie nie było szansy na to aby użytkownik w niego kliknął, co wpływa na CTR. 

Co to są widoczne wyświetlenia? ​​

„Widoczne wyśw. -pokazuje, ile razy reklama była widoczna. Reklama jest uznawana za widoczną, jeśli co najmniej 50% jej powierzchni jest widoczne przez co najmniej jedną sekundę w przypadku reklam w sieci reklamowej lub dwie sekundy w przypadku reklam wideo.”

Jak sprawdzić widoczne wyświetlenia?

Bardzo prosto. Musisz zmodyfikować kolumny i dodać kolumnę “widoczne wyświetlenia” do analizy. 

Kolumny -> Modyfikuj kolumny

Następnie z kategorii “Widoczność” wybierz metrykę “Widoczne wyśw.” oraz “CTR widocznych reklam” 

Dodatkowo możesz dodać metrykę “Wymierne wyświetlenia”, gdyż wymierne wyświetlenia to liczba wyświetleń reklamy w tych miejscach witryn lub aplikacji, w których można mierzyć widoczność.

Następnie z prawej strony przenieś wymierne wyświetlenia, widoczne wyświetlenia, CTR widocznych reklam i ustaw w tej kolejności

Zastosuj kolumny. 

Teraz możesz poprawnie analizować wyniki

Jak widać, jest różnica między wyświetleniami a widocznymi wyświetleniami reklamy. 

Dołącz do Newslettera

Dzięki subskrybcji będziesz na bierząco z wpisami na blogu