Jeśli jesteś w Polsce i szukasz miejsca, w którym możesz spędzić wolny czas, postawić zakłady sportowe lub zagrać w kasynie online, koniecznie odwiedź bukmachera Mostbet. Przytulna atmosfera, różnorodność wydarzeń i gier, liczne bonusy i promocje, a także darmowe zakłady i darmowe spiny zachwycą zarówno początkujących, jak i doświadczonych graczy. Przyjemnym dodatkiem do strony głównej będzie wygodna aplikacja mobilna stworzona z myślą o graczach.

Remarketing Dynamiczny Google – Woocomerce problem z danymi na głównym widoku sklepu i kategoriach

Jak przesłać dane do remarketingu dynamicznego poprzez GTM, na sklepie woocommerce?

Problem z danymi pojawia się na stronie głównej sklepu jak i na kategoriach sklepowych. Wtyczka do WordPressa GTM nie odczytuje poprawnie parametrów {{ecomm_prodid}} oraz {{ecomm_totalvalue}} na głównej stronie sklepu jak i na kategoriach

Rozwiązaniem tego problemu jest stworzenie własnej własnej funkcji która będzie zwracała odpowiednie dane na stronie głównej sklepu jak i w kategoriach sklepu.

  1. W GTM przejdź do “zmienne” -> nowa zmienna -> Zmienna warstwa danych. Następnie w nazwa zmiennej warty danych wpisz: ecommerce.items

Zmienną podpisz np: view_item_list

Ta zmienna zwraca listę produktów wyświetlonych na stronie głównej sklepu jak i w kategoriach sklepu

  1. Następnie utwórz kolejną nową zmienną. Przejdź do “zmienne” -> nowa zmienna -> niestandardowy kod Javascript 

Podpisz zmienną: ecomm_totalvalue – 2

Jako kod skopiuj: 

function(){

  return {{view_item_list}}.reduce(function(accumulator, object){

  return Math.round(((accumulator + parseFloat(object.price)) + Number.EPSILON)*100)/100;}, 0);

}

Funkcja pobiera z naszej zmiennej “view_item_list” listę wszystkich produktów a następnie sumuje wartość produktów. 

  1. Stwórz trzecią zmienną niestandardową. Przejdź do “zmienne” -> nowa zmienna -> niestandardowy kod Javascript 

i wklej ten kod:

function(){

return {{view_item_list}}.map(function(a){return a.id});

}

Zmienną podpisz: ecomm_prodid – 2

Ta funkcja zwraca id produktów w postaci tablicy. 

Następnie utwórz regułę w następujący sposób

W page path podaj url sklepu głównego jak i url kategorii. W moim wypadku są to wartości podane powyżej.

Jedynie co teraz pozostaje to stworzyć tag remarketingu dynamicznego, który zostanie włączony tylko na stronie głównej jak i na kategoriach i jako zmienne dynamiczne przesłane wcześniej utworzonych list. 

Jako regułę podaje wcześniej utworzoną regułę, która włączy się tylko na stronie głównej sklepu i kategorii

Jak widać w podglądzie GTM zmienne poprawnie przesyłają wartości

Dołącz do Newslettera

Dzięki subskrybcji będziesz na bierząco z wpisami na blogu